خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تسلیت فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه در پی درگذشت حجت‌الاسلام حیدری- اخبار نظامی

تسنیم | سیاسی | جمعه، 12 آذر 1400 - 21:42
سرلشکر حسین سلامی و حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پیام مشترکی رحلت حجت‌الاسلام نورالدین حیدری نماینده امام در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
سپاه،اسلامي،نماينده،دفاع،انقلاب،والمسلمين،حضرت،نورالدين،سلام ...

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) را در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشترکی رحلت وی را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
عروج مجاهد نستوه ، عالم وارسته ابوالشهید حجت‌الاسلام والمسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام(ره) در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس را به خاندان مکرم و آحاد مصیبت‌دیدگان و همرزمان وی در سنگرهای دفاع از استقلال، امنیت، عزت، شرافت و فضیلت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.
این چهره خدوم و انقلابی، تلاش‌های مجاهدانه و صادقانه خود در خدمت به فرهنگ و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) و پیشبرد آرمان‌های بلند انقلاب و تعمیق وحدت و اخوت مردم غیور و شریف غرب کشور طی بیش از چهاردهه اخیر را به مثابه میراثی بزرگ و سرمایه‌ای ارزشمند نزد جوان امروز و فردای جامعه اسلامی به ودیعت نهاد تا راهگشای آنان در عرصه‌های دفاع از مکتب اسلام و پاسداری از دستاوردهای افتخارآمیز و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی قرار گیرد.
از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن فقید سعید طلب علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نموده و برای بیت معظم و یادگاران و بازماندگان ارجمند آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل توأم با ثبات قدم مسئلت می‌جوییم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه
انتهای پیام/