باقری: سند سومی هست که هنوز ارائه نکردیم
مهر
|
بینالملل
|
پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 23:12
معاون وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه سند سومی وجود دارد که هنوز ارائه نشده است، افزود که برچیدن تحریم ها گام به گام نخواهد بود.
به گزارش خبرگزاری مهر، «علی باقری کنی» معاون وزیر امور خارجه ایران در سخنانی گفت که سند سومی وجود دارد که هنوز ارائه نشده و در آن نحوه اطمینان از برچیده شدن تحریم ها مور.
بررسی قرار می گیرد.
باقری در گفتگو با خبرگزاری کیودو ژاپن گفت: پیشنهاد ایران به برچیدن تحریم ها از طریق دنبال کردن سیاست گام به گام نمی پردازد.
تکمیل می شود..