خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نماینده مردم شهرکرد در مجلس: انتصابات بر مبنای "شایسته‌سالاری و پویایی" اجرایی شود- اخبار چهارمحال و بختیاری - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 11 آذر 1400 - 02:31
گروه استان‌ها - نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه در انتصابات پیش روی استان حائز اهمیت است اینکه باید هر انتصابی بر اساس نیازها، شایسته‌سالاری و رسیدن به اهداف و تحول و پویایی در بدنه هر دستگاه شکل گیرد.
استان،خدمت،دولت،چهارمحال،بختياري،مسائل،شهركرد،قوميت،عزل

احمد راستینه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: امروز استفاده از فرصت، زمان و کار از ضرورت‌های حل مسائل استان چهارمحال و بختیاری است و ضرورت حفظ شایستگان، رشد و ارتقای آن‌ها و همه نیروهای توانمندی که می‌توانند به استان چهارمحال و بختیاری کمک کنند فارغ از اینکه این نیروها در دولت گذشته بودند یا نبودند از دیگر ضرورت‌های مهم پیش روی ماست.
وی بیان داشت: مدیر ارشد استان چهارمحال و بختیاری برای سرعت بخشی کار و خدمت به مردم این استان اگر احساس کند نیروی جدید برای پویایی و حرکت رو به رشد یک دستگاه نیاز است، حتما نسبت به جا به جایی و انتصاب جدید اقدام می‌کند‌.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز با افرادی در دستگاه‌های مختلف روبه‌رو هستیم که سابقه گذشته آن‌ها نشان از علاقه و خدمت به مردم و کار با تلاش زیاد است و البته افرادی هستند که نتوانستند از فرصت خدمت به خوبی بهره‌مند شوند و ظرفیت‌های دستگاه‌های مربوطه را برای حل مسائل و مشکلات استان به خدمت گیرند.
راستینه ادامه داد: طبیعتا با تغییراتی در دستگاه‌ها و مدیران اجرایی استان بنا به درخواست استاندار رو به رو خواهیم شد اما آنچه حائز اهمیت است اینکه باید هر انتصابی بر اساس نیازها، شایسته‌سالاری و رسیدن به اهداف و تحول و پویایی در بدنه هر دستگاه شکل گیرد.
وی با تاکید بر شایسته‌سالاری در خصوص عزل و نصب‌ها، گفت: دوران طرح موضوع مدیر منتسب به بخش و قومیت تمام شده است، مردم از بدنه دولت و تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار کار دارند و اگر در خصوص شایسته گزینی کوتاهی اتفاق بیفتد یا براساس قومیت، گرایش خاص سیاسی، سهم خواهی جریان‌ها و احزاب انتصاب و عزل شکل گیرد قطعا نمی‌توان در حل مسائل مردم و تحرک بخشی به دستگاه‌ها موفق بود.
راستینه خاطرنشان کرد: امروز مردم انتظار یک دولت کارآمد، متعهد، دلسوز و یک دولت تحول‌نگر با رویکرد ایجاد تغییر و سرعت بخشی به ارائه خدمات، توسعه زیرساخت‌ها و تلاش و برنامه‌ریزی برای حل مسئله بیکاری استان را دارند که باید در این جهت حرکت شود.
انتهای پیام/7540