خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هنرمندان پیام محبت و کرامت را ترویج کنند

ایسنا | استان‌ها | دوشنبه، 08 آذر 1400 - 12:54
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: هنرمندان با روح لطیف و سرشار از عاطفه پیام محبت و کرامت را در جامعه انسانی بسط و گسترش دهند.
اردبيل،امنيتي،پيام،استاندار،هنرمندان،معاون،روابط،سياسي،قاسمي ...

ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: هنرمندان با روح لطیف و سرشار از عاطفه پیام محبت و کرامت را در جامعه انسانی بسط و گسترش دهند.
رضا قاسمیان در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر استان اردبیل حمایت همه جانبه دولت سیزدهم را از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یادآور شد و اظهار کرد: برای حضور هنرمندان در عرصه های ملی و بین المللی آمادگی و پشتیبانی مادی و معنوی را داریم.
وی با اشاره به تلاش جوامع بشری در راستای گسترش امنیت، رفاه و آزادی خاطرنشان کرد: برخلاف جوامع غربی که نگاهی مادی و غیرارزشی به این سه پیام ارزشمند دارند در مکتب اسلام امنیتی منجر به رفاه می شود که در آن آزادی در سرلوحه کارها و برنامه ریزی ها باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نتیجه غفلت نظام غرب را از پیام الهی و ارزشی دور شدن از هویت خانواده و سردی روابط توصیف کرد و گفت: محصول خشونت و بی بندوباری جز به هم خوردن روابط بین انسان ها نیست.
قاسمیان افزود: در فرهنگ غرب به دلیل دور شدن از نظام جمع و خانوادگی سایه سنگین روابط سرد و بی توجهی به همدیگر را شاهد هستیم که چنین مفهومی را در جامعه ما نیز در حال ترویج و توسعه دارند.
وی ادامه داد: باید با معنویت و گرایش انسان ها به زندگی جمعی همراه با دو اصل محبت و کرامت به سمتی برویم تا در همه حوزه ها زمینه تغییر و تحول شکل گیرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل افزود: بای هنرمندان با دور از تمایلات نفسانی و برخی خودخواهی ها به هنر پاک، ارزشی و الهی گرایش یافته و زمینه تحقق اهداف والای انسانی را فراهم کنند.
انتهای پیام