خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار جدید ایلام پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور باشد

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 08 آذر 1400 - 11:42
ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به ظرفیت های مهم استان ایلام برای توسعه، گفت: استاندار جدید ایلام پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور باشد.
ايلام،استان،تبار،كريمي،استاندار،ظرفيت،جوان،اشاره،تثبيت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار ایلام اظهار کرد: استان ایلام در حال برگزاری کنگره ملی سه هزار ستاره درخشان آسمان است.
وی با اشاره به اینکه نظام مسئولیت دهی در اسلام، نظام شایسته سالاری است، بیان کرد: ایلام مشهد شهیدان، الگوی مقاومت ایثار و پایمردی و پایتخت خادمان اربعین حسینی است.
کریمی تبار با اشاره به اینکه از همه نخبه‌ها و مدیرانی که برای خدمت در مسند استانداری ایلام پیشگام شدند و خود را نامزد کردند و یا دیگران آنها را مطرح کردند، تشکر می‌کنم، افزود: اکنون فضای رقابت به پایان رسیده و نیاز است، فضای رقابت به رفاقت و وحدت و تلاش در راستای خدمت به مردم نهادینه شود.
استاندار جدید ایلام باید وضع مدیریتی استان را تثبیت کند
وی گفت: امید است استاندار جدید ایلام تحقق بخش شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور باشد و در مقیاس استان این شعارها را تحقق ببخشند.
کریمی تبار با اشاره به اینکه ظرفیت و مزیت‌های بسیار عالی در استان ایلام وجود دارد که با استفاده از اینها می‌توان مشکلات را حل کرد، افزود: می‌توان با استفاده از ذخایر خدادادی نفت و گاز، زمینه‌های مساعد کشاورزی و ظرفیت نیروی انسانی جوان و خلاق برای توسعه استان استفاده کرد.
وی بیان کرد: استفاده از نیروهای متدین و جوان و انقلابی و متعهد به برنامه‌های رئیس جمهور نیز از دیگر اولویت‌های مهم است.
کریمی تبار افزود: استاندار جدید ایلام باید بلافاصله وضع مدیریتی استان را تثبیت کند تا برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان انجام گیرد.
وی گفت: مردم انتظار دارند از ظرفیت نیروهای بومی جوان استفاده شود و اولویت جذب نیرو در شرکت نفتی و گازی، بومی باشد.