خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم ملی فوتسال با ناظم الشریعه به ایتالیا می‌رود

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 08 آذر 1400 - 11:41
تیم ملی فوتسال کشورمان جهت انجام ۲ بازی دوستانه برابر ایتالیا اواخر آذر ماه به این کشور سفر خواهد کرد.
ملي،تيم،ايتاليا،فوتسال،كميته،الشريعه،ناظم

اصولی:
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جام ملت‌های آسیا قرار است روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۹ و ۳۰ آذر ماه) ۲ دیدار دوستانه برابر ایتالیا انجام دهد.
پیش از این صحبت از این بود که ممکن است به دلیل نامشخص بودن وضعیت کمیته فوتسال و کادر فنی تیم ملی این بازی لغو شود، اما با انتخاب احسان اصولی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال این ابهام رفع و قرار شد تیم ملی با کادری که در جام جهانی شرکت کرده بود به مصاف ایتالیا برود.
تنها تغییر کادر فنی تیم ملی نبود محمد هاشم زاده است و در غیاب او محمدرضا حیدریان به عنوان کمک ناظم الشریعه را در بازی با ایتالیا کمک خواهد کرد.
بیشتر بخوانید
احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال امروز در گفت و گویی رادیویی ضمن تایید این خبر درباره کادر فنی تیم ملی اظهار داشت: بازی تدارکاتی تیم ملی با ایتالیا نهایی شده است و کاروان تیم ملی روز یکشنبه ۲۸ آذز ماه به ایتالیا سفر خواهد کرد.
ما با ناظم الشریعه تا پایان اسفند ماه قرارداد داریم و تیم ملی برای دیدار با ایتالیا با ناظم الشریعه به این کشور اعزام خواهد شد.
حتی لیست تیم ملی هم برای این مسابقه به فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام شده است.
سرپرست کمیته فوتسال درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید بیان داشت: بعد از بازگشت تیم ملی از ایتالیا، یک نشست جدی برای تشکیل تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ و زیر ۱۹ سال خواهیم داشت.
انتهای پیام/