خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

طرح نامه‌نگاری الکترونیک به صورت کامل در کرمانشاه اجرایی شده است

مهر | استان‌ها | دوشنبه، 08 آذر 1400 - 11:19
کرمانشاه- مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: طرح نامه‌نگاری الکترونیک به صورت کامل در پزشکی قانونی استان کرمانشاه اجرایی شده است.
پزشكي،قانوني،الكترونيكي،كرمانشاه،استان

سلیم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان پزشکی قانونی کشور طی یکسال گذشته که با کمک قوه قضائیه فراهم شد ایجاد زمینه و زیر ساخت‌ها برای تبادلات الکترونیکی نامه‌ها بین پزشکی قانونی، قوه قضائیه و کلانتری‌ها بوده است.
وی افزود: استان کرمانشاه یکی از اولین استان‌هایی بوده که طرح مکاتبات الکترونیکی پزشکی قانونی با قوه قضائیه و کلانتری‌ها را پوشش داده و به مرحله اجرایی رسانده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر این امکان در استان کرمانشاه فراهم شده که نامه‌ها به شکل الکترونیکی باکلانتری‌ها و ادارات قضائی مکاتبه شود.
خانی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در شکل سنتی نامه نگاری‌ها و تشکیل پرونده‌ها وجود دارد بالا بودن امکان خطاهای انسانی، جعل مدارک و دست بردن در پرونده بیماران بود.
وی ادامه داد: با اجرایی شدن طرح مکاتبات الکترونیکی در پزشکی قانونی تبادل نامه‌ها سریع‌تر و با دقت بیشتر صورت می‌گیرد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به وجود شیوع بیماری کرونا، گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا اجرای طرح مکاتبات الکترونیکی باعث پیشگیری از شیوع این بیماری نیز خواهد شد.