خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

2028 مترمربع اراضی تصرف شده غیرقانونی نطنز از متخلفان خلع ید شد- اخبار کاشان - اخبار استانها تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 08 آذر 1400 - 11:13
گروه استان‌ها- رئیس اداره منابع طبیعی از خلع ید 2028 مترمربع اراضی تصرف شده غیرقانونی نطنز از متخلفان خبر داد.
طبيعي،منابع،اراضي،ملي،نطنز،تصرف،مرادي،شهرستان

رحمت‌الله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درنطنز اظهار داشت: در اجرای دستور مقام قضایی شهرستان نطنز، مقدار دو هزار و 28 مترمربع از اراضی موات واقع در منطقه اوره نطنز در حضور عوامل انتظامی، رفع تصرف و دیوار مستحدثه آن و نیز سنگ‌چین ایجاد شده در عرصه موصوف تخریب و به حالت اول اعاده و تحویل نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نطنز شد.
مرادی ابراز داشت: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی و نظر به اینکه بعضا افراد سودجو اقدام به تصرف و سوءاستفاده از اراضی ملی می‌کنند یگان حفاظت اداره با همکاری و هماهنگی دادگستری شهرستان و نیروی انتظامی هرگونه دخل و تصرف در عرصه‌های منابع طبیعی و غیر مجاز را اعمال قانون کرده و در حال حاضر نیز با حکم مقام قضایی مقدار دو هزار و 28 متر مربع اراضی تصرف شده را خلع ید کرده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز عرصه‌های منابع طبیعی را جزء سرمایه ملی و متعلق به هم نسل‌ها دانست و گفت: حفاظت از این عرصه‌ها از وظایف و تکالیف اصلی مجموعه منابع طبیعی است که به صورت مستمر و دائمی انجام می‌شود.
مرادی مشارکت و همکاری مردم را در حفظ اراضی ملی بسیار مهم برشمرد و تأکید کرد: برای حفظ و مراقبت از عرصه‌های ملی نقش مردم بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگ ساز هر یک از مردم خود همانند یک نیروی حفاظتی عمل کنند.
انتهای پیام/804/ ت