دست فرمون به برندی در حوزه برنامهسازی تبدیل شد
تهیه کننده دست فرمون گفت: دست فرمون یک برند در حوزه برنامه سازی شد؛ برند شدن و برند را نگه داشتن سختیهای خاص خودش را دارد.

در نشست خبری عوامل برنامه دست فرمون مطرح شد؛
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عوامل مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» امروز در واحد ارتباط با مخاطبان رسانه ملی (۱۶۲) با مخاطبان خود گفتگو کردند و بعد از آن در نشست خبری شرکت کردند.
محمودی تهیه کننده، مسعود صنم کارگردان و کامران تفتی مجری این برنامه در این نشست خبری حضور داشتند.
محمودی تهیه کننده دست فرمون در این نشست خبری گفت: دست فرمون یک برند در حوزه برنامه سازی شد؛ برند شدن و برند را نگه داشتن سختیهای خاص خودش را دارد.
شبکه نسیم در حوزه برند سازی برنامهها اتفاقات خوبی را رقم زده است.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان دست فرمون از سراسر ایران در این برنامه حضور پیدا میکنند.
این برنامه با استقبال خوبی مواجه شده است و امروز هم در تماسهایی که در واحد پاسخگویی ۱۶۲ با مخاطبان صحبت کردیم، پیگیر ثبت نام برای فصل جدید بودند.
محمودی عنوان کرد: دست فرمون زمستان ۹۸ روی آنتن رفت و با توجه به استقبال مخاطبان بهار ۹۹ فصل دوم آن را کلید زدیم و با اتمام فصل دوم طراحی فصل سوم را انجام دادیم.
وی افزود: تصمیم گرفتیم در فصل سوم از تهران فاصله بگیریم.
در طراحی فصل سوم به باشگاه اتومبیلرانی دست فرمون فکر کردیم و استعدادیابی انجام دادیم.
با پتانسیلی که در برنامه داشتیم و با مربیان دست فرمون استعدادیابی انجام دادیم و در فصل سوم به صورت تیمی شرکت کنندگان حضور پیدا کردند.
ادامه دارد/