مجلس دست واسطهها را در حیف و میل نهادهای دامی قطع میکند
مهر
|
استانها
|
شنبه، 06 آذر 1400 - 21:47
بوشهر- نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دست واسطهها را در حیف و میل نهادهای دامی قطع میکند.
به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین کرمی عصر شنبه در میز خدمت جهادی و شورای عشایر شهرستان دشتی که در منطقه آسمانک از توابع بخش شنبه و طسوج برگزار شد، اظهار داشت: از همه ظرفیتها برای کمک به عشایر استفاده میکنیم.
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون پیگیریهای خوبی برای تکمیل راه خورموج- لاور- دشت پلنگ صورت گرفته و تلاش داریم کارخانه سیمان را در این پروژه مشارکت دهیم.
کرمی افزود: اعتبارات خوبی برای بیمه عشایری اختصاص گرفته که باید سهم شهرستان دشتی گرفته شود.
وی ادامه داد: مجلس پیگیرهای لازم برای جلوگیری از حیف میل نهادهای دامی انجام داده و تلاش دارد دست واسطهها را قطع کند.