خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عضویت دو ایرانی در کمیته‌های فدراسیون جهانی شمشیربازی

مهر | ورزشی | شنبه، 06 آذر 1400 - 19:06
دو ایرانی به عضویت کمیته قوانین و پزشکی فدراسیون جهانی شمشیربازی در آمدند.
كميته،فدراسيون،شمشيربازي،جهاني

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، انتخابات هیئت رئیسه و کمیته‌های فدراسیون جهانی شمشیربازی در لوزان سوئیس برگزار شد و در پایان عباسعلی فاریابی به عنوان عضو کمیته قوانین و دکتر شفاعت به عنوان عضو کمیته پزشکی انتخاب شدند.
همچنین فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی کشورمان برای عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ثبت‌نام کرده بود که موفق به اخذ آرای لازم نشد.
پورسلمان در کمیته داوران، پیکرآرا در کمیته تجهیزات و انوش جهانی در کمیته توسعه شانس خود را برای کسب جایگاه امتحان کردند و موفق به کسب آرای لازم نشدند