خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

موفقیت شرکت‌های بیمه به درآمدزایی نیست/ مشتریان وفادار عامل موفقیت

فارس | اقتصادی | شنبه، 06 آذر 1400 - 15:34
مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید مشتریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
بيمه،مشتريان،رازي،شركت،طراحي،ارائه

مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید مشتریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
اخبار شرکتها؛ مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه استراتژی‌های شرکت برپایه رضایت مشتریان طراحی و اجرایی شده است، گفت: پرتفو و درآمدزایی بالا تنها ملاک موفقیت شرکت‌های بیمه نیست، بلکه شرکت‌های بیمه باید متشریان خود را راضی نگه داشته و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
علی جباری با اشاره به پنچ چرخش استراتژیک شرکت بیمه رازی و جایگاه مشتری در این استراتژی‌ها گفت: شرکت بیمه رازی در ابتدای سال‌جاری پنچ چرخش استراتژیک را با نگاه ویژه به مشتریان طراحی کرد که به دلیل اهمیت و جایگاه بسیار مهم مشتریان یک استراتژی مجزا برای مشتریان نیز در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: چهارمین استراتژی شرکت بیمه رازی با تاکید بر مشتریان و همراهان شرکت بیمه رازی به عنوان چرخش استراتژیک از مشتری مداری منفعلانه به افزایش میزان وفاداری و وابستگی مشتریان بیمه رازی طراحی و اجرایی شده که دستیابی به این مهم نیاز به اجرای با دقت دیگر استراتژی‌ها دارد زیرا مشتری مداری و ارائه خدمات به‌روز در دیگر استراتژی‌ها نیز دیده شده و تمام استراتژی‌ها حلقه‌های یک زنجیر قوی و بزرگ است.
وی خاطرنشان کرد: زمانی می‌توانیم مدعی آن باشیم که استراتژی چهارم شرکت موفق بوده که نیازهای همراهان و مشتریان شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ داده شده است و مشتریان صنعت بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای همراهی، مشاوره، صدور بدون وقفه و به لحظه بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان را طلب می‌کنند.
جباری یادآور شد: در صنعت بیمه شرکت‌هایی با پرتفو و درآمدزایی بالا موفق نیستند، بلکه شرکت‌هایی موفق خواهند بود که مشتریان خود را راضی نگه دارند و خدمات به‌روز به آن‌ها ارائه کنند.
انتهای پیام/ب