خانواده مقتول اندیمشکی از قصاص قاتل گذشتند
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 01 آذر 1400 - 20:12
اندیمشک- خانواده اندیمشکی بعد از هشت سال از قصاص قاتل فرزند خود گذشتند.
به گزارش خبرنگار مهر، سال ۹۲ یک فقره درگیری میان جوان ۲۷ ساله به نام (ع - ش) و فردی دیگر به نام بهزاد شیرمهد رخ میدهد و شیرمهد به قتل میرسد.
امروز پس از تلاشهای رئیس دادگستری، دادستان، مسئول امور اداری شورای حل اختلاف، ریشسفیدان و جمعی از بزرگان و مصلحان اندیمشک این قاتل که به قصاص محکوم شده بود از اعدام نجات پیدا کرد.
این جوان ۲۷ ساله به مدت هشت سال در زندان بود که امروز خانواده مقتول از قصاصش گذشت کردند.