خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مشکلات نیروهای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی برطرف شود

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 05 اردیبهشت 1398 - 12:46
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان داو سیمای خراسان جنوبی مدارج بالای کشوری را بدست آورده است/باید مشکلات نیروهای سازمان صداوسیما استان برطرف شود
صدا،استان،سيماي،سيما،خراسان،جنوبي،بيرجند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی در نشست شورای نظارت بر صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار داشت: صدا و سیمای خراسان جنوبی مدارج بالایی را در کشور به دست آورده ‌که این جایگاه را مدیون جوانان پرتلاش این قشر زحمتکش در استان هستیم.
وی گفت: متاسفانه با گذشت سال‌ها از همکاری نیروهای صدا و سیما استان این عزیزان هنوز هیچگونه تصمیم روشنی برای جذب آنها صورت نگرفته و تاکنون سه بار درخواست داشته‌ایم تا با ریاست سازمان صدا و سیما به همراه مجمع نمایندگان استان دیدار داشته باشیم تا تدبیری برای این مشکل اندیشیده شود.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: ریاست صدا و سیما توجه‌ای به این درخواست نداشته و این بی‌توجه‌ای باعث شده این مشکل همچنان پا برجا باشد اما پیگیری ما همچنان ادامه خواهد داشت.
عبادی بیان کرد: واقعا زیبنده نیست کسانی که بیش از یک دهه از عمر خود را صرف ارتقای این مجموعه کرده‌اند اینطور مورد بی‌توجهی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی طی این دوسال فعالیت‌های شایانی در رابطه با بهبود کیفی و کمی در این استان به انجام رسانده‌اند و البته در مورد جریان جذب نیروها مربوط به حوزه ایشان نیست و باید از طریق مدیران ارشد سازمان صورت پذیرد.
انتهای پیام/ش