خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دو تصادف در جاده‌های ساوه ۱۹ نفر را راهی بیمارستان کرد

ایسنا | استان‌ها | دوشنبه، 24 آبان 1400 - 11:54
دو حادثه ترافیکی در بازه زمانی کمتر از نیم ساعت در آزادراه های ساوه-همدان و ساوه- تهران ۱۹ مصدوم و دو فوتی برجای گذاشت.
حادثه،ساوه،آزادراه،مصدوم،اتوبوس،درمان،تهران

ایسنا/مرکزی دو حادثه ترافیکی در بازه زمانی کمتر از نیم ساعت در آزادراه های ساوه-همدان و ساوه- تهران ۱۹ مصدوم و دو فوتی برجای گذاشت.
به گزارش ایسنا، امروز ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ در ساعت ۰۳:۴۳ و ۰۴:۱۲ واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ساوه گزارشی از دو حادثه ترافیکی در آزادراه ساوه- تهران و ساوه-همدان دریافت کرد.
حادثه اول در آزادراه ساوه- تهران نزدیک مجتمع رفاهی باران بین خودروهای اتوبوس، ایسوزو و کامیون بنز رخ داده است که در این حادثه یک نفر مصدوم شده و دو نفر به علت شدت جراحات وارده در همان لحظه‌های اولیه حادثه فوت کرده اند و تنها مصدوم این حادثه برای ادامه درمان توسط تیم عملیاتی اورژانس پرندک به بیمارستان حضرت فاطمه(س) رباط کریم منتقل شده است.
در این حادثه هیچ کدام از سرنشینان اتوبوس دچار جراحت نشدند.
گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه، حادثه دوم در کیلومتر ۳۰ آزادراه ساوه-همدان به علت برخورد اتوبوس با تریلر رخ داده است و ۱۸ مصدوم این حادثه بعد از تریاژ و انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شده اند.