خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 03 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیگیری قضایی «سیلی خوردن» کارمند هتل مستلزم اعلام شکایت است

مهر | استان‌ها | شنبه، 15 آبان 1400 - 12:06
شیراز- دادستان شیراز در خصوص انتشار فیلمی از سیلی خوردن یکی از کارکنان هتل در شیراز گفت: اگر کارگر هتل شکایت کند موضوع به صورت قانونی مورد پیگیری قرار می گیرد.
شكايت،شيراز،رابطه،طرح،بحريني

سید مصطفی بحرینی در این رابطه به خبرنگار مهر توضیح داد: تا این لحظه هنوز شکایتی از مدیر هتل پیرامونی سیلی که به یک نفر از پرسنل زده در دادسرای شیراز مطرح نشده است.
وی ادامه داد: به طور حتم در صورت مطرح شدن این شکایت اقدامات قانونی در این رابطه انجام خواهد شد.
دادستان شیراز با اشاره به اینکه در صورت طرح شکایت و پیگیری از سوی ذینفع بدون اغماض و با قاطعیت و در چارچوب قانون پیگرد قانونی می‌شود، ادامه داد: با توجه به قابلیت گذشت داشتن موضوع، رسیدگی و تعقیب مستلزم طرح شکایت توسط ذی‌نفع است.
بحرینی تاکید کرد: در صورت طرح شکایتی در این رابطه به طور حتم اطلاع رسانی خواهد شد.
طی روزهای اخیر فیلمی منتشر شد که طی آن مدیر هتلی در شیراز در جریان ورود بازیکنان تیم استقلال به هتل و در خلال ازدحام جمعیت هواداران، به یکی از پرسنل خود سیلی می‌زند.