مدیرکل منابع انسانی سازمان شهرداریها و دهیاریها منصوب شد
باشگاه خبرنگاران
|
اجتماعی و حوادث
|
سه شنبه، 11 آبان 1400 - 17:24
با حکم رییس سازمان شهرداریها و دهیاری ها، محمدرضا بیضاوی مدیرکل منابع انسانی این سازمان شد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی نژاد، رییس سازمان دهیاریها و شهرداریهای کشور، محمدرضا بیضاوی به عنوان مدیرکل جدید منابع انسانی، پشتیبانی و امور فنی این سازمان معرفی شد.
بیضاوی از مدیران جوان بدنه وزارت کشور و این سازمان محسوب میشود که پیش از این معاونت اداره کل حقوقی و قراردادهای سازمان و نایب رییسی شعبه اول تخلفات وزارت کشور را بر عهده داشت.
انتهای پیام/