چطور با کمترین هزینه کاربران را به سایتمان برگردانیم؟
عدم بازگشت مشتری و خرید مجدد او، یکی از مشکلاتی است که کسب و کارهای کوچک و بزرگ به مرور زمان درگیر آن میشوند!

این مسئله باعث کاهش میزان فروش و سوددهی شرکتها شده و از توسعهی آنها جلوگیری میکند.
پس تا دیر نشده بهتر است فکری به حال آن کنیم!
تاکنون پژوهشهای بسیاری در مورد دلایل عدم بازگشت دوباره مشتری انجام شده است؛ این پژوهشها نشان میدهند که با استفاده از چند نکتهی ساده و رعایت برخی اصول مانند استفاده از پنل پیامکی میتوان تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کرد و کاربران را دوباره به یک مشتری تبدیل کرد.
ما در این مقاله میخواهیم به بررسی این نکات پرداخته و در آخر بهترین روش برای بازگشت مشتری را به شما معرفی کنیم و نحوه ارسال پیامک انبوه و تکی با استفاده از ملی پیامک را آموزش میدهیم.
1- کسب و کار خود را همواره بهروز کنید
روشهای تبلیغ محصولات و معرفی آن به مشتریان همواره باید بهروز شود تا آن یکنواختی همیشگی را نداشته باشد.
این کار سبب میشود تا مخاطب از دنبال کردن شما و سرویسهایتان خسته نشده و آن را به سایر افراد نیز معرفی کند.
علاوه بر آن، به روز کردن و آپدیت وبسایت، نرمافزار و یا سایر پلتفرمهای مدیریت مشتری باید به صورت منظم انجام شود تا ارتباط با مشتری به راحتی صورت گیرد.
از طرفی، استفاده از محتواهای تبلیغاتی مدرن و ارسال انبوه اس ام اسهای جذاب میتواند گزینه مناسبی برای بروزرسانی کسب و کار باشد.
همچنین برای ارسال گروهی پیامک بهتر است از متنهای عامیانه و لحن صمیمی استفاده کرد تا روی مخاطب تاثیر بیشتری داشته باشد.
2- در رویدادهای اجتماعی حضوری فعال داشته باشید
اگر میخواهید مشتریهای قدیمی را دوباره جذب کنید باید همواره در معرض دید آنها قرار بگیرید.
حال به نظر شما چه چیزی بهتر از یک رویداد اجتماعی و یا جشنوارههای مردمی میتواند این کار را انجام دهد؟!
بنابراین توصیه ما این است که در شبکههای اجتماعی حضوری فعال داشته باشید و در رویدادها و اتفاقات مختلف، اظهار نظر کنید تا بتوانید بازخورد خوبی از مخاطبان دریافت کنید.
3- به سیاستهای غلط خود پایان دهید
هیچ کسب و کاری را نمیتوان پیدا کرد که بدون عیب و نقص باشد!
حتی کمپانیهای مطرح مانند مایکروسافت و اپل نیز گاهی اوقات دچار اشتباه میشوند و روند سودسازی خود را از دست میدهند.
اما مهمترین مسئله این است که بتوانیم کمبودها و اشتباهات خود را تشخیص داده و برای حل آن برنامهریزی کنیم.
در کسب و کارهای کوچک نیز ممکن است اشتباهاتی هنگام تعامل با مشتری، تبلیغات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش رخ دهد که مشتریان را ناراضی کرده و از خرید خود پیشیمان کند.
در این شرایط نباید انتظار داشته باشیم که مشتری بار دیگر خرید خود را تکرار کرده و یا به دیگران معرفی نماید.
اما با اصلاح سیاستهای اشتباه میتوانیم این مسیر را تغییر داده و دوباره مشتریان را راضی نگه داریم.
4- کدهای تخفیفی را برای مشتریان وفادار ارائه کنید
یکی دیگر از روشهای بازگرداندن مشتری به وبسایت و ترغیب او برای خرید مجدد، ارائه انواع کد تخفیف است.
این کدهای تخفیف را بهتر است برای مشتریانی در نظر بگیرید که امکان خرید مجدد آنها وجود دارد.
همچنین مبلغ کد تخفیف نیز باید متناسب نوع کالاهای ارائه شده در وبسایت باشد تا انگیزه لازم برای خرید را ایجاد کند.
برای ارسال این کدهای تخفیف نیز بهتر است از یک پنل پیامک از شرکتهای معتبر خریداری کرده و از طریق آن به ارسال انبوه پیامک بپردازید.
5- پشتیبانی شبانهروزی و فعال داشته باشید
بسیاری از کارشناسان بازاریابی و فروش بر این باورند که مشتری و مخاطب نباید به هیچوجه تنها رها شود!
در حقیقت، باید به مشتری این اطمینان را بدهیم که جای هیچ نگرانی نیست و در تمام ساعات شبانهروز آماده هستیم تا مشکلات احتمالی او را حل کنیم!
به همین منظور میتوانیم یک سیستم پشتیبانی 24 ساعته راهاندازی کنیم.
همچنین اضافه کردن قابلیت چت آنلاین با کارشناسان در وبسایت نیز یک گزینهی ایدهآل برای پشتیبانی از مشتری خواهد بود.
6- از پنل پیامکی برای ارسال پیامهای مناسبتی استفاده کنید
شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما سادهترین و بهترین راه بازگشت مشتری به وبسایت، ارتباط برقرار کردن با وی از طریق پیامک است!
ارسال اس ام اس منجر به ایجاد حس صمیمیت بین شما و مشتری خواهد شد و قطعاً نتیجه شگفتانگیزی نیز خواهد داشت.
برای ارسال گروهی پیامک نیز میتوانید از پنل اس ام اس استفاده کنید که امکانات و قابلیتهای منحصربفردی دارد.
به عنوان مثال امکان ارسال پیامک هدفمند بر اساس کد پستی و یا نوع شغل و جنسیت نیز وجود دارد!
حال اگر شما هم میخواهید مشتریان سابق را دوباره جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید، بهتر است از پنل ارسال پیامک استفاده کنید.
در بخش بعدی با یکی از بهترین پنل های پیامکی یعنی ملی پیامک آشنا خواهیم شد.
ملی پیامک؛ کاربردیترین پنل ارسال انبوه پیامک
سامانه ملی پیامک با داشتن زیرساختهای قدرتمند و امکانات بینظیر به یکی از بهترین پنلها برای ارسال انبوه اس ام اس تبدیل شده است.
شما با کمک این سامانه میتوانید پیامهای هدفمند و زمانبندی شده ارسال کنید؛ همچنین قابلیت ارسال پیام صوتی و قابلیت وبسرویس نیز در این سامانه وجود دارد.
از جمله ویژگیهای ملی پیامک میتوان به سادگی در طراحی پنل، بانک شماره جامع و به روز، پشتیبانی 24 ساعته و تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت اشاره کرد.
همچنین تبلیغات پربازده ای را نیز با این پنل میتوانید انجام دهید به طور مثال ارسال تبلیغات پیامکی پربازده در سراسر گلستان با پنل اس ام اس ملی پیامک امکان پذیر است.
بنابراین، خرید این سامانه برای راهاندازی بازاریابی پیامکی و ارتباط بهتر با مشتری لازم و ضروری است.
اگر میخواهید با جزئیات سامانه ملی پیامک و امکانات منحصربفرد آن بیشتر آشنا شوید، همین الان وارد سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.comشوید و پنل مورد نظر خود را انتخاب کنید.
همچنین کارشناسان ملی پیامک آمادهی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما هستند؛ فقط کافیست با شماره 02163404 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.
"این مطلب تبلیغاتی است"