استعفای مدیرعامل تیم لیگ برتری
مشرق
|
ورزشی
|
دوشنبه، 03 آبان 1400 - 11:59
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از پایان کار خود در این باشگاه خبر داد.
به گزارش مشرق، پس از حاشیههای رخ داده برای دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان و مشکلات زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی، محمد نظری از مدیریت باشگاه نفت استعفا کرد.
نظری این خبر را تأیید کرد و اظهار داشت: ما هر کاری را که درست میکنیم، چند مشکل دیگر پیش روی ما میگذارند.
دیگر نمیتوانم کاری کنم و استعفای خودم را به متولیان اعلام کردم.
زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در آستانه دیدار شاگردان فراز کمالوند مقابل سپاهان، زیر کِشت رفت و محل برگزاری این مسابقه در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی مشخص نبود.
در نهایت و به دنبال رایزنی مدیران باشگاه نفت با مسئولان ورزشگاه شهدای فولاد و وساطت مدیران استانی، دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.