سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استعفای مدیرعامل تیم لیگ برتری

مشرق | ورزشی | دوشنبه، 03 آبان 1400 - 11:59
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از پایان کار خود در این باشگاه خبر داد.
ورزشگاه،نفت،مسجدسليمان،سپاهان،ديدار

به گزارش مشرق، پس از حاشیه‌های رخ داده برای دیدار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و سپاهان و مشکلات زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی، محمد نظری از مدیریت باشگاه نفت استعفا کرد.
نظری این خبر را تأیید کرد و اظهار داشت: ما هر کاری را که درست می‌کنیم، چند مشکل دیگر پیش روی ما می‌گذارند.
دیگر نمی‌توانم کاری کنم و استعفای خودم را به متولیان اعلام کردم.
زمین ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در آستانه دیدار شاگردان فراز کمالوند مقابل سپاهان، زیر کِشت رفت و محل برگزاری این مسابقه در فاصله دو ساعت تا آغاز بازی مشخص نبود.
در نهایت و به دنبال رایزنی مدیران باشگاه نفت با مسئولان ورزشگاه شهدای فولاد و وساطت مدیران استانی، دیدار نفت مسجدسلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد.