امیدوارم به برکت میلاد پیامبر اسلام (ص) شاهد وحدت بیشتر برای امت اسلامی باشیم
باشگاه خبرنگاران
|
سیاسی
|
یکشنبه، 02 آبان 1400 - 11:30
وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر میلاد پیامبر اعظم (ص) را تبریک گفت.
امیرعبداللهیان:
به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت: صمیمانهترین تبریکات به همه مسلمانان در سالروز میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص).
وی ادامه داد: باشد که به برکت این عید مبارک، وحدت و همدلی بیشتر برای امت اسلامی و کل جهان را شاهد باشیم.
انتهای پیام/