خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار جدید آذربایجان‌شرقی روند پروژه‌های نیمه تمام را تسریع بخشد

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 01 آبان 1400 - 14:14
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات موجود، بحث تمام کنندگی پروژه ها است که انتظارمان از آقای خرّم، استاندار جدید این است که بهره برداری از این پروژه‌ها را تسریع بخشد.
نمايندگان،استان،استاندار،مشكلات،رئيس،انتظارمان،سدها

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: یکی از مشکلات موجود، بحث تمام کنندگی پروژه ها است که انتظارمان از آقای خرّم، استاندار جدید این است که بهره برداری از این پروژه‌ها را تسریع بخشد.
محمدحسین فرهنگی، روز شنبه، اول آبان ماه، در مراسم تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: از طرف همه نمایندگان استان از آقای پورمحمدی تشکر و برای سردار خرم آرزوی موفقیت می‌کنیم.
وی با اشاره به جلسه نمایندگان مجلس با رئیس جمهوری گفت: یکی از مسایل مطرح شده در این نشست این بود که به دلیل بروکراسی، در بحث تمام کنندگی پروژه ها مشکل داشتیم مثلا سدها آبگیری نمی‌شوند و مشکلاتی را برای کشاورزی به وجود می‌آید و ما انتظارمان از آقای خرّم این است که بهره برداری از سدها را تسریع و مشکلات مربوط به ذخایر و محصولات معدنی استان را حل کنند
رئیس مجمع نمایندگان استان با انتقاد از روند ساخت دومین بیمارستان تامین اجتماعی در تبریز گفت: بیش از ۱۰ سال است از مصوبه احداث دومین بیمارستان تامین اجتماعی می‌گذردف اما خنده دار است که مشکل مالکیت زمین همچنان وجود دارد ، هر سال می‌خواهند بودجه را برگردانند که نمایندگان استان در مجلس با چنگ و ‌دندان بودجه را نگه داشته اند.
وی ادامه داد: من اگر خودم استاندار بودم در عرض یک ماه این زمین را تحویل می‌دادم!
فرهنگی در پایان گفت: امیداوریم بتوانیم با همکاری و همراهی استاندار جدید مشکلات استان را حل کنیم.
انتهای پیام