خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فرمانده مرزبانی ناجا: هیچ‌ یک از گذرهای مرزی و پایانه‌ها بسته نیست / قاطعانه به تحرک گروهک‌های معاند پاسخ می‌دهیم

تسنیم | استان‌ها | شنبه، 01 آبان 1400 - 14:14
گروه استان‌ها ـ‌ فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه هیچ‌ یک از گذرهای مرزی و پایانه‌ها بسته نیست، گفت: قاطعانه به تحرک گروهک‌های معاند پاسخ می‌دهیم.
مرزهاي،كشور،مرزبانان،امنيت،ايران،ناجا،برقرار،انتظامي،مرزباني ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌احمدعلی گودرزی‌ در مراسم دانش آموختگی فراگیران مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه(ع) ناجا با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: ایران با 15 کشور همسایه و هم مرز است و امنیت پایدار و مطلوبی در مرزهای کشور به ویژه در مرزهای جنوب شرقی برقرار است.
وی با اشاره به بازگشایی مرز ایران و ترکمنستان افزود: بحمدالله روادید تجاری و اقتصادی نیز در پایانه‌های مرزی فعال و برقرار است و مرزبانان با تلاش شبانه روزی جهت تسهیل در امور‌ با جدیت مشغول به خدمت‌رسانی هستند.
سردار گودرزی در ادامه تصریح کرد: در صورت تحرک گروهک‌های معاند و بیگانگان در مرزهای جمهوری اسلامی ایران، مرزبانان غیور نیروی انتظامی با اقتدار از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری خواهند کرد.
این مقام ارشد مرزبانی ناجا گفت: تعامل و ارتباط دیپلماسی با کشورهای همسایه به خوبی برقرار است و هیچ‌ یک از گذرهای مرزی و پایانه‌ها بسته نیست و تبادل تجاری و اقتصادی در مرزها به خوبی در حال اجراست.
وی با بیان اینکه مرزبانان با اقتداردر سراسر مرزهای ایران اسلامی هوشیار بوده و در مرزهای کشور امنیت برقرار است، افزود: مقام معظم رهبری، ناجا را از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانسته اند که این افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.
سردار گودرزی بیان داشت: اقتدار توام با مهربانی در نیروهای انتظامی به عنوان مظهر اقتدار ملی وجود دارد.
وی گفت: امروز با تمام تهدیدات پیرامونی، امنیت مطلوبی در مرزهای کشور با حضور مرزبانان نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح وجود دارد که این امنیت را مرهون رشادت مرزبانان و خانواده صبور آنها هستیم.
فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: غیورمردان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس با 44 کشور استکباری جهان جنگیدند و با سربند "یازهرا(س)" به دل دشمن می‌زدند و امروز مرزبانان ادامه دهنده راه این غیورمردان در مرزهای شرف و عزت ایران اسلامی می باشد.
اعطاء درجه و سردوشی، میثاق با شهدا و تجلیل از خانواده مرزبان شهید سعید رحمانی از برنامه های این مراسم بود.
انتهای پیام/ش