خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هیئت رئیسه اتاق تهران انتخاب شدند/خوانساری رئیس ماند

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | سه شنبه، 03 اردیبهشت 1398 - 09:46
صبح امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، هیئت رئیسه این اتاق را برای دوره نهم انتخاب کردند.
اتاق،تهران،بازرگاني،رياست،اعضاي،انتخاب

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین جلسه نهمین دوره اتاق بازرگانی تهران، اعضای اتاق تهران، رئیس، نواب رئیس و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش، از ۵۷ عضو اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران، ۵۲ نفر در جلسه صبح امروز حاضر بودند و نهایتا مسعود خوانساری توانست به عنوان تنها کاندیدای ریاست اتاق تهران با کسب ۵۰ رأی موافق، برای چهار سال آینده در سمت ریاست اتاق بازرگانی تهران انتخاب شود و برای دومین بار ریاست اتاق بازرگانی تهران را عهده دار شد.
همچنین علا میرمحمد صادقی و محمد اتابک که آن‌ها نیز تنها کاندیدا‌های نواب ریاست اتاق بازرگانی تهران بودند به ترتیب با کسب ۵۰ و ۴۶ رای به عنوان نایب رئیس اول و دوم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند.
علاوه بر این ناصر ریاحی و سیده فاطمه مقیمی به عنوان خزانه دار و منشی نهمین دوره اتاق بازرگانی تهران را با رای اعضای هیئت نمایندگان برگزیده شدند.
اعضای اتاق بازرگانی تهران ۶۰ نفر هستند که ۴۰ نفر از آن‌ها با رأی اعضای اتاق بازرگانی تهران انتخاب می‌شود و ۲۰ نفر دیگر به عنوان نمایندگان دولت از سوی وزرای کشاورزی و وزیر صنعت معدن و تجارت معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/