خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 10 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کمیسیون آموزش ابهامات صحن علنی مجلس به لایحه رتبه‌بندی معلمان را برطرف کرد

فارس | سیاسی | چهارشنبه، 28 مهر 1400 - 15:12
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده این کمیسیون گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.<br/>
معلم،صحن،لايحه،مجلس،كميسيون

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نشست فوق‌العاده این کمیسیون گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه‌بندی به این کمیسیون، اعضا در این نشست فوق‌العاده اصلاحات مدنظر نشست علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.
رضا حاجی پور سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست ظهر امروز (چهارشنبه) این کمیسیون با اشاره به ارجاع لایحه رتبه بندی معلمان از صحن علنی مجلس به کمیسیون آموزش اظهار داشت: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مدنظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.
وی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند.
لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در حال حاضر لایحه رتبه بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد.
انتهای پیام/