خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قرار گرفتن ۳ شهرستان لرستان در وضعیت نارنجی کرونایی

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 24 مهر 1400 - 23:54
دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از قرار گرفتن سه شهرستان بروجرد، پلدختر و خرم‌آباد در وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.
كرونا،وضعيت،لرستان،استان،كوشكي

ایسنا/لرستان دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از قرار گرفتن سه شهرستان بروجرد، پلدختر و خرم‌آباد در وضعیت نارنجی کرونایی خبر داد و گفت: بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.
مریم کوشکی امروز ۲۴ مهرماه، اظهار کرد: در حال حاضر سه شهرستان لرستان ازجمله بروجرد، پلدختر و خرم‌آباد در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.
وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، چگنی، دلفان، دورود، رومشکان، سلسله و کوهدشت نیز زرد است، بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تأکید کرد و افزود: روند واکسیناسیون کرونا مطلوب بوده و مردم باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
کوشکی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته با ابتلای ۲۱۹ لرستانی به ویروس کرونا، آمار مبتلایان قطعی این ویروس در استان به ۱۸۸ هزار و ۴۹ نفر رسید، ادامه داد: همچنین در این مدت با فوت چهار بیمار کرونایی، آمار فوتی‌های استان هم به دو هزار و ۵۵۲ نفر رسید این در حالی‌است که ۵۲۹ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا، نیز در مراکز درمانی لرستان بستری هستند.
انتهای پیام