خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شود

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 24 مهر 1400 - 23:31
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با استفاده از راهکارهای عملی، نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شده و زمان بندی اصلاح بودجه به حداقل برسد.
آزاد،مناطق،بودجه،برنامه،كشور،منطقه،ارس،مديران،توسعه،نريمان

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با استفاده از راهکارهای عملی، نیاز یکساله مناطق آزاد باید به صورت دقیق پیش بینی شده و زمان بندی اصلاح بودجه به حداقل برسد.
محسن نریمان در نشست مدیران برنامه و بودجه سازمان‌های مناطق آزاد کشور که به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد، اظهار کرد: بودجه خط کشی است که اگر خوب تنظیم شده باشد، ما را برای رسیدن به نقطه هدف به درستی هدایت می‌کند لذا امیدوارم با کنترل و نظارت دقیق بودجه به نکته‌ای برسیم که بتوان بودجه عملیاتی را ارائه داد.
وی ادامه داد: دکتر سعید محمد رویکرد، سوابق و تجربیات بسیار مطلوبی در بخش عمران و آبادانی کشور دارند و قطعا با حضور ایشان در راس مناطق آزاد کشور بزودی اتفاقات خوبی در مناطق آزاد کشور رقم خواهد خورد.
نریمان مهم ترین موضوع در بخش برنامه بودجه دبیرخانه و مناطق آزاد را دستیابی به اهداف برنامه هفتم توسعه عنوان کرد و گفت: باید تمامی مناطق برای اجرای هرچه بهتر این موضوع به اجماع کلی برسند که انتظار ما از مدیران برنامه و بودجه و کارشناسان و متخصصین این حوزه این است که تلاش کنند، با بازنگری در راهبردهای توسعه، حرکتی قوی و تاثیرگذار برای بهبود شرایط مناطق داشته باشند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه بیش از سه دهه از تاسیس مناطق آزاد گذشته است، باید بلوغ برنامه‌ای را برای آنها رقم بزنیم که برنامه هفتم، یک نقشه راه تاثیرگذار در برداشتن گام‌های اساسی از لحاظ حقوقی و اجرای قوانین در مناطق آزاد خواهد بود لذا تلاش می‌شود تا در تدوین برنامه‌ها و بودجه‌بندی، مزیت‌های اصلی هر منطقه مدنظر باشد.
گفتنی است مدیران برنامه و بودجه سازمان‌های مناطق آزاد کشور پس از برگزاری این نشست و ارائه راهکارها و پیشنهادات، از برخی شرکت ها و صنایع فعال منطقه آزاد ارس در حوزه های مختلف، صنعتی،گردشگری، کشاورزی و ...
بازدید کردند.
انتهای پیام