نمایشگاه رسانههای دیجیتال به صورت B2B برگزار میشود/ برگزاری نمایشگاه توسط اتحادیه اصناف مرتبط
افراسیابی در نشست خبری نمایشگاه تعاملی توسعه کسبوکارهای فرهنگی در فضای مجازی جزئیات و اهداف این نمایشگاه را تشریح کرد.

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال:
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال با عنوان «نمایشگاه تعاملی توسعه کسبوکارهای فرهنگی در فضای مجازی» از ۲۸ تا ۳۱ خرداد در محل نمایشگاههای بینالمللی استان قم برگزار میشود.
نشست خبری این نمایشگاه صبح امروز، با حضور سعید مشهدی دبیر نمایشگاه و رئیس خانه ناشران دیجیتال مذهبی، محمدصادق افراسیابی معاون فرهنگسازی و توسعه کسب و کارهای مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمیدرضا ضیاییپرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامهریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان و مدیران و فعالان کسبوکارهای فرهنگی دیجیتال برگزار شد.
افراسیابی در این نشست اظهار داشت: در گذشته نمایشگاه رسانههای دیجیتال تماما به صورت دولتی و با حضور بخشهای مختلف برگزار میشد اما با توجه به رویکرد جدید دولت و تأکید بر حمایت از بخش خصوصی، مقرر شد دوازدهمین نمایشگاه رسانههای دیجیتال با عنوان نمایشگاه تعاملی توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی توسط اتحادیه این صنف و اصناف مرتبط برگزار شود.
وی در ادامه افزود: امسال اولین دوره از نمایشگاه رسانههای دیجیتال است که با مدیریت کلان وزارت ارشاد و مرکز ملی فضای مجازی برپا میشود، اما برگزاری کامل نمایشگاه به بخش خصوصی واگذار شده است.
تمام مسئولیت نمایشگاه این دوره بر عهده بخش خصوصی خواهد بود و مقرر شده است که سالانه چهار دوره از این گونه نمایشگاهها در کشور برگزار شود.
امسال دو نمایشگاه B۲B برگزار میشود؛ نمایشگاه رسانههای دیجیتال در قم و دیگری هم در یکی از شهرهای کشور که هنوز مکان آن مشخص نشده است، برگزار میشود.
در حال تکمیل....