پیوند خرده فروشان با تولیدکنندگان در سایه برگزاری نمایشگاه پوشاک
شیرازی گفت: نمایشگاه پوشاک مجالی برای آشنایی و پیوند بیشتر واحدهای خرده فروش با مجموعه تولیدکنندگان توانمند پوشاک است.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران خبر داد؛
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالقاسم شیرازی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران بیان کرد: قدر مسلم برگزاری رویدادی با حضور جمع کثیری از شرکتهای توانمند داخلی در زمینه صنعت پوشاک، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال این حوزه ضمن ایجاد ارتباطات اقتصادی بین المللی و به منظور تقویت و صیانت از تولید ملی و تحقق اهداف کلان اقتصاد مقاومتی بتوانند با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارهای داخلی و خارجی و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوریهای آتی خود را هدایت کنند.
بیشتر بخوانید
جزئیات برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی پوشاک در شهر آفتاب اعلام شد
او در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه پوشاک گفت: شایان توجه است که این اتحادیه در اولین نمایشگاه بین المللی و تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (طراحی، مد، لباس، چرم و صنایع وابسته) تهران مُدکس قصد دارد تا مجالی برای آشنایی و پیوند بیشتر واحدهای خرده فروش با مجموعه تولیدکنندگان توانمند پوشاک و مشاغل خانگی وابسته به خصوص زنان سرپرست خانوار را فراهم کند که در این راستا بنگاههای تولید خرد و متوسط هم مجال ارتقای سطح کیفیت تولیدات خود را بیابند و هم از نظر اقتصادی چرخه گردش مالی در زنجیره ارزش رشد فزایندهای یابد.
شیرازی با اشاره به دیگر اثرات و اهداف نمایشگاه مذکور گفت: از مهم ترین اهداف و آثار این نمایشگاه میتوان به ارائه آخرین توانمندیها و فناوریهای پیشرفته در زنجیره ارزش صنعت پوشاک، مد، طراحی، ماشین آلات و تجهیزات- نگاه ویژه به طراحی و ارزشهای بومی و ملی کشور) ایرانی- اسلام در هویت و پوشش اقوام- نگاه استراتژیک به بازارهای منطقهای و صادرات محصولات تولید ایران با کیفیت و استانداردهای روز دنیا اشاره کرد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک در پایان افزود: این نمایشگاه میتواند در ارائه تکنولوژی و فناوریهای نوین این صنعت- ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل- آینده پژوهی در صنعت پوشاک و جلوگیری از ورود پوشاک قاچاق بسیار موثر باشد.
انتهای پیام/