فولاد هرمزگان موفق به کسب لوح تقدیر و تندیس مشتری مداری شد
تسنیم
|
بازار
|
دوشنبه، 12 مهر 1400 - 14:35
در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری از عطالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به پاس رضایتمندی مشتریان در دوران کرونا ، شایستگی در تعالی و نقش راهبردی در توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال در کشور تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در دنیای کسب و کار و مدرن امروز رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست به شمار می رود.
رضایت و عدم رضایت مشتریان تاثیر مستقیمی بر میزان سودآوری و رشد کسب وکار دارد و اگر رضایت واقعی مشتریان را بخواهیم به دست آوریم ، باید همیشه یک گام جلوتر از تصور ذهنی مشتریان درمورد کالاها و خدمات خود عمل کنیم و این امر بدون خلاقیت و نوآوری غیرممکن است.