خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت مجریان ذی‌صلاح در خوزستان

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 04 مهر 1400 - 03:13
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید تلاش کرد از ظرفیت و توان مجریان ذی صلاح در خوزستان بیشتر استفاده شود.
مجريان،ساختمان،صلاح،ذي،خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید تلاش کرد از ظرفیت و توان مجریان ذی صلاح در خوزستان بیشتر استفاده شود.
رضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح برای ساخت و ساز مسکن و ارتقا کیفیت ساخت، بسیار موثر است و باید از این ظرفیت در استان خوزستان بیش از پیش استفاده شود.
وی افزود: برای افزایش و ارتقا عملکرد مجریان ذی صلاح، دستگاه های ناظر مثل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، شهرداری و نظام مهندسی ساختمان باید به خوبی وظیفه نظارتی خود را اجرایی کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر از مجریان ذی صلاح برای اسکله و سازه ساختمان های هشت طبقه و بیشتر در خوزستان استفاده می شود اما باید تلاش کرد تا از ظرفیت و توان مجریان ذی صلاح، بیشتر استفاده شود تا شاهد ساخت ساختمان هایی فنی و با کیفیت بالا باشیم.
رضایی عنوان کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح در پروژه های ساخت ساختمان، سازنده آن ساختمان و مرجع پاسخگوی اجرای ساختمان را مشخص می کند و پروژه هایی که مجری ذی صلاح ندارند، برای مشخص شدن پیشینه ساخت آن ساختمان، مشکلات متعددی وجود دارد و هر شخصی مسئول یک بخش است.
وی گفت: گام به گام در حال برنامه ریزی هستیم تا از توان و ظرفیت این مجریان در خوزستان بیشتر استفاده شود.
باید از آن ها در پروژه های بیشتری بهره گرفت تا علاوه بر ارتقا کیفیت ساخت، شاهد افزایش عمر و ساختار فنی ساختمان ها باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در برنامه داریم از مجریان ذی صلاح برای ساختمان های ۷ طبقه به بالا استفاده شود.
همچنین به دنبال آن هستیم تا در پروژه هایی که نیاز به گودبرداری وجود دارد، از ظرفیت این مجریان و توان آن ها استفاده شود.
انتهای پیام