خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هوشمندسازی سفرها با طراحی ۶ برنامه داخلی

ایسنا | دانش و فناوری، اقتصادی، استان‌ها | شنبه، 03 مهر 1400 - 16:52
۶ برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه‌ها به یاری مسافران می‌آید تا سفری ایمن و با زمان‌بندی درست‌تری داشته باشند.
طراحي،مسافران،سفرها،ايمن،برون،رانندگان،معاونت

۶ برنامه داخلی برای هوشمندسازی سفرها طراحی و تدوین شده است که این برنامه‌ها به یاری مسافران می‌آید تا سفری ایمن و با زمان‌بندی درست‌تری داشته باشند.
به گزارش ایسنا، یکی از الزامات سفرهای درون و برون شهری، داشتن یک برنامه منجسم و قابل اتکا است، به خصوص برای کسانی که سفرهایی کاری و شغلی دارند و زمان برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد.
اما در شهرهای شلوغ و پرترافیک این برنامه‌ریزی سخت‌تر و نیازمند برنامه‌ریزی منسجم‌تری است.
در همه دنیا نرم‌افزارهایی برای این کار طراحی شده است تا یاریگر مسافران و رانندگان شود و با ارائه اطلاعاتی جامع برای مسیریابی درست، ارائه تصویری روشن از نقشه راه‌ها، خیابان‌ها و شهرها، ترافیک‌های درون و برون شهری و غیره، سفرها را ایمن و کارآمدتر کنند.
در ایران نیز با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با تلاش شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، ۶ نرم‌افزار کاربردی در این حوزه طراحی و روانه بازار شده است.
به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همه این برنامه‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه باشد و مسافران، رانندگان و کاربران بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند و با کمترین زمان ممکن و در بهترین مسیر منتخب به مقصد مورد نظر برسند.
انتهای پیام