خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

راهپیمایی جاماندگان اربعین در شادگان برگزار می‌شود

مهر | دین و اندیشه، استان‌ها | پنجشنبه، 01 مهر 1400 - 23:41
شادگان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین اباعبدالله الحسین (ع) در این شهرستان خبر داد.
حسيني،شادگان،اربعين،آئين،الاسلام،حجت

حجت الاسلام سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شهرستان شادگان، آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در این شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ماهیت مراسم اربعین زیارت است، افزود: ضمن قدردانی از مردم عزادار و هیئت‌های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام و بانیان مجالس در ماه محرم از همه درخواست می‌شود که با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها این مراسم را نیز اجرا کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان ادامه داد: در این آئین عاشقان امام حسین (ع) در شادگان مسیر میدان ابن سکیت تا قدمگاه عباس الدوایر را طی خواهند کرد.
حجت الاسلام حسینی گفت: عوامل امنیتی، انتظامی، شهرداری، پلیس راهور، نیروهای امدادی، اورژانس، نیروهای خدمات رسان و آتش‌نشانی نیز آمادگی لازم را در این زمینه دارند تا حرکت عزاداران حسینی بدون مشکل صورت گرفته و شرایط لازم برای تسهیل در مسیر رفت و برگشت فراهم شود.