خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ژکو: نشان دادیم چه تیم بزرگی هستیم

ایسنا | ورزشی | چهارشنبه، 31 شهریور 1400 - 09:11
مهاجم بوسنیایی اینتر از درخشش برای این تیم در دیدار برابر فیورنتینا ابراز خوشحالی کرد.
ديدار،تيم،فيورنتينا،عنوان،اينتر

مهاجم بوسنیایی اینتر از درخشش برای این تیم در دیدار برابر فیورنتینا ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش ایسنا، در آغاز هفته پنجم سری A ایتالیا، ۳ دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها اینتر مدافع عنوان قهرمانی به دیدار فیورنتینا رفت و این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.
ادین ژکو زننده یکی از گلهای این دیدار گفت: ما تیم بزرگی هستیم و در این دیدار این موضوع را نشان دادیم.
ما در نیمه اول سختی زیادی برابر حریف کشیدیم و خوشبختانه این بازی تنها ۱ بر صفر بود، زیرا فیورنتینا نیمه اول فوق العاده ای داشت.
آنها کمی بعد از استراحت افت کردند، اما ما به عنوان یک تیم، در نیمه دوم کاملتر بودیم و توانستیم به بازی برگردیم.
برخی شک داشتند که آیا ژکو می تواند با لاوتارو مارتینز همکاری کند ولی این دو توانستند همکاری خوبی با هم داشته باشند.
او در پایان گفت: بازیکنان با استعداد همیشه می توانند با هم کار کنند.
خوشحالم که در کنار این قهرمانان بزرگ هستم، ما امروز به عنوان یک تیم بزرگ عمل کردیم و توانستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.
انتهای پیام