خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 31 شهریور 1400
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

بالاترین امتیاز شاخص رضایت مشتریان در اختیار ایساکو

فارس | اقتصادی | چهارشنبه، 24 شهریور 1400 - 17:36
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، ایساکو بار دیگرموفق شد تا در چهار ماه ابتدای امسال، بالاترین شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودروسازان کشور را به دست آورد.
فروش،مشتريان،شركت،كشور،ايساكو،رضايت،امتياز،كسب،خودروسازان

خلاصه خبر

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، ایساکو بار دیگرموفق شد تا در چهار ماه ابتدای امسال، بالاترین شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودروسازان کشور را به دست آورد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،‌ با تاکید بر تلاش مضاعف این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گفت: گروه صنعتی ایران خودرو، در دو سال اخیر با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم و کرونا، توانسته دستاوردهای زیادی کسب کند؛ شبکه خدمات پس از فروش این خودروساز نیز تلاش کرده با اجرای برنامه های متعدد بهبود و نظارت بر کیفیت خدمات، در زمینه رضایتمندی مشتریان در این حوزه گام بردارد.
شرکت ایساکو در مجموع با کسب امتیاز ۸۵.۳ بالاترین امتیاز در مجموع این شاخص‌ها را از آنِ خود کرد و با رکوردزنی در این حوزه در بین تمامی خودروسازان کشور، به «رتبه یک» خدمات پس از فروش صنعت خودرو دست یافت.