خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چایچی: ما شاهد نتایج خوبی از دوچرخه سواران در مسابقات بودیم

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 22 شهریور 1400 - 13:34
مصطفی چایچی مسئول مسابقات دوچرخه سواری در مورد برگزاری مسابقات دوچرخه سواری توضیحاتی را بیان کرد.
مسابقات،دوچرخه،سواري

مصطفی چایچی مسئول مسابقات دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از چند سالی که مسابقات دوچرخه سواری برگزار نشد، امسال خوشبختانه این مسابقات در شرایط خوبی برگزار شد.
در این مسابقات ۲۲ تیم حضور داشتند و ۸۲ دوچرخه سوار در این مسابقات شرکت کردند.
او ادامه داد: ویروس کرونا شاید بر روی برگزاری مسابقات تاثیر گذاشته باشد، اما ما در این مسابقات نتایج خوبی را از دوچرخه سواران شاهد بودیم.
برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ انجام شده است، اما اگر شرایط کرونایی این برنامه ریزی‌ها را بهم نزند.
ما مسابقات دوچرخه سواری جاده و پیست را در برنامه داریم و بعد از آن مسابقات دوچرخه سواری آسیا برگزار خواهد شد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/