رمضانپور مسافر بانکوک شد
تسنیم
|
ورزشی
|
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 - 13:26
با برطرف شدن مشکلات اعزام ایمان رمضانپور، تیم ملی بوکس کشورمان با ترکیب کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پیگیریهای مسئولان فدراسیون بوکس و همچنین توافقات صورت گرفته میان وزارت ورزش و جوانان و حوزه نظام وظیفه، سرانجام ایمان رمضانپور بوکسور سنگین وزن کشورمان مجوز خروج از کشور را اخذ و شب گذشته (چهارشنبه) راهی بانکوک خواهد شد.
با اعزام رمضانپور به مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، تیم کشورمان در این مسابقات با ترکیب کامل و 9 بوکسور به رقابت با رقبای خود خواهد پرداخت.
انتهای پیام/