خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ائتلاف ضد داعش تجهیزات نظامی جدید به پیشمرگ‌ها داد

ایسنا | بین‌الملل | چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 15:41
ائتلاف ضد داعش امروز (چهارشنبه) در استان اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق مراسمی برای تحویل برخی تجهیزات و خودروهای نظامی به نیروهای پیشمرگ برگزار کرد.
ائتلاف،نيروهاي،پيشمرگ،ضد،نظامي،تجهيزات،خودروهاي

ائتلاف ضد داعش امروز (چهارشنبه) در استان اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق مراسمی برای تحویل برخی تجهیزات و خودروهای نظامی به نیروهای پیشمرگ برگزار کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، هوشمند حیدر، معاون رئیس ستاد کل نیروهای پیشمرگ در مراسم تحویل برخی تجهیزات و خودروهای نظامی از سوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا به این نیروها در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی اظهار کرد: تجهیزات اعطایی ائتلاف متشکل از خودروهای نظامی همانند هام وی و خودروهای امدادرسان، تانکرهای آب و سوخت، بولدوزر و مینی بیل مکانیکی هستند.
حیدر اقدام ائتلاف ضد داعش در تجهیز نیروهای پیشمرگ به این تجهیزات را گامی مهم خواند و گفت: چنین کمک‌هایی توانمندی‌های نظامی و جنگی پیشمرگ‌ها را افزایش و توسعه خواهد داد.
این سخنگوی نظامی نیروهای پیشمرگ در ادامه از ائتلاف ضد داعش خواست به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لجستیک خود از پیشمرگ‌ها ادامه دهند.
تاد بورس، از مشاوران ارشد ائتلاف ضد داعش در اقلیم کردستان عراق گفت: ما و نیروهای پیشمرگ یک هدف مشترک داریم و آن نابودی دشمن است و در آینده نیز به همکاری با یکدیگر در این چارچوب ادامه خواهیم داد.
او افزود: نیروهای ائتلاف ضد داعش به حمایت از نیروهای پیشمرگ برای نابودی داعش ادامه خواهند داد و امیدوارم این نیروها از کمک‌های نظامی ارائه شده استفاده کنند.
انتهای پیام