خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آیا اپ استورهای ایرانی گارانتی دارند ؟

تسنیم | بازار | چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 15:41
با توجه به تحریم‌های چندین ساله کاربران ایرانی، توسط Apple،...
ايراني،اپ،استور،آيفون،برنامه،دانلود،آي،كاربران،گارانتي

با توجه به تحریم‌های چندین ساله کاربران ایرانی، توسط Apple، و محدودیت‌های بی پایان این شرکت، استفاده از برنامه ایرانی و خارجی آیفون و حتی نصب آن‌ها برای کاربران سخت‌تر از گذشته شده است.
بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند برنامه بانکی آیفون از اپ استور حذف شده‌اند و دیگر کاربران ایرانی قادر نیستند تا آن‌ها را از اپ استور دانلود کنند.
هر چند که اپ استور های ایرانی می‌توانند جایگزین مناسبی برای کاربران آیفون و ios باشند، اما واقعا بهترین اپ استور ایرانی کدام است؟
کدام اپ استور ایرانی تضمین و گارانتی برای اکانت شما داشته دارد ؟
پس از تحریم‌های اپل، عملکرد اپ استور‌های ایرانی بسیار خوب بوده، اما باید حواسان باشد که در خرید هر خدمات و محصولی باید گارانتی را در نظر داشته باشیم.
بهترین اپ استور ایرانی ، باید بتواند اکانت شما را گارانتی کند و در صورتی که حساب کاربری شما دچار مشکلی شد، مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.
در بین اپ استورهای ایرانی هم تنها کمپانی که کاربر را در اولویت قرار داده و اکانت مشتریان خود را گارانتی می‌کند، آی‌اپس است.
آی اپس با پشتیبانی همیشه در دسترس و ضمانت حساب کاربری که دارد، توانست به مشتریان خود به خوبی معتبر بودن و حرفه‌ای بودن را نشان دهد و با آن‌ها همراه شود.
دانلود برنامه پولی آیفون از بهترین اپ استور‌های ایرانی
یکی از مزیت‌های اپ استور ایرانی https://iapps.ir/ ، امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های iOS، بدون نیاز به اپل آیدی یا گیفت کارت است.
البته یکی دیگر از نکاتی که این استور را از رقبای خود مجزا می‌کند، امکان استفاده از نرم افزارها و بازی‌های پولی معروف است، اپلیکیشن‌هایی که در Appstore نیازمند پرداخت دلاری هستند و شما نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
در آی‌اپس شما می‌توانید بدون دردسرهای پرداخت دلاری، برنامه و بازی ها را روی آیفون و آیپدتان بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه، نصب کنید و لذت ببرید.
انتشار رایگان اپلیکیشن در اپ استور
این امکان در اپ استور ایرانی آی اپس، برای توسعه دهنگان iOS فراهم شده است که شما بتوانید بدون نیاز به پرداخت هزینه، به عنوان توسعه دهنده برنامه آیفون خود را در آی اپس منتشر کنید.
از طرفی هم دیگر نگرانی حذف شدن اپ‌های شما در اپ استور وجود نخواهد داشت.
چرا که در یک اپ استور ایرانی برای مخاطبان ایرانی خود می‌توانید اپلیکیشن‌هایتان را به روزرسانی‌ها را منتشر کنید.
دانلود برنامه‌های بانکی – برنامه های ایرانی
همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم، شما می‌توانید با استفاده از آی اپس به راحتی برنامه‌های ایرانی به خصوص اپلیکیشن‌های پرداختی مورد تایید بانک مرکزی، و سایر اپلیکیشن‌های بانکی که دسترسی آن‌ها از Appstore حذف شده بود را دانلود کنید و از آن‌‌ها به راحتی استفاده کنید.
تعداد اپلیکیشن‌ها در این اپ استور
شما در آی اپس به بیش از 20 هزار اپلیکیشن دسترسی دارید.
در واقع iapps این امکان را برایتان فراهم کرده است که شما در دنیای اپلیکیشن‌ها سفر کنید و بهترین‌ها را برای گوشی آیفون خود انتخاب و نصب نمایید.
روی هم رفته در این مطلب سعی کردیم تا به شما کاربران آیفون کمک کنیم تا بهترین انتخاب را برای استفاده از نرم افزارهای iOS داشته باشید و بدون دردسرهای همیشگی از خدمات مورد نظر خود بهرمند شوید.
"این مطلب تبلیغاتی است"
انتهای پیام/