خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دبیرخانه سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی آغاز بکار کرد

مهر | دین و اندیشه | چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 15:23
رئیس ستاد اجرایی سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی از راه‌اندازی و آغاز به کار دبیرخانه‌ی کنفرانس خبر داد.
كنفرانس،تقريب،وحدت،ستاد،اسلامي،پنجمين

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی آقا محمد رئیس ستاد اجرایی سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی جامع از شخصیت‌ها، نهادها و جریان‌ها در سراسر جهان، شناسایی و بررسی ظرفیت‌ها، امکانات و توانمندی میهمان‌ها، جهت‌دهی و ارائه ی گزارش‌های متنوع، مناسب و سطح بندی شده، پیگیری اجرای مصوبات، تبیین نظرات، فتاوا و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، تجمیع بیانات معظم‌له در دیدار با میهمانان کنفرانس، سیاست‌های کلی نظام در عرصه‌ی تقریب اشاره کرد.
همچنین ایجاد بانک اطلاعات منظم از اولین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی تا کنون، فعال‌کردن نهادها، تشکل‌های تقریب نهاد، رصد جریان‌ها، شخصیت‌ها و نهادهای تقریبی، ترویج گفتمان تقریب، ارتباط با مراکز علمی، پیگیری و ارائه گزارش به اعضا و کمیته‌های ستاد اجرایی از دیگر وظایف این دبیرخانه به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است دبیرخانه‌ی دائمی سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی روز گذشته به پیشنهاد اعضای ستاد و دبیری محمدعلی فرطوسی تشکیل شد.