خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محموله میلیاردی شیر خشک قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 17 شهریور 1400 - 15:23
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۵ تن شیر خشک قاچاق با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شد.
پليس،ايرانشهر،مأموران،بازرسي،متوقف،قاچاق،كشف،انتظامي

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با سودجویان، قاچاقچیان و متخلفان اقتصادی روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مستقر در ایستگاه بازرسی مسجد «حضرت ابوالفضل (ع)» هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور بم- ایرانشهر به یک دستگاه خودروی تریلی باری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن شیر خشک قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده که در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.