تقدیر معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرستاری که نوای امید و زندگی سر داد
ایسنا
|
اجتماعی و حوادث
|
سه شنبه، 16 شهریور 1400 - 14:12
معاون پرستاری وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر از اقدام "فروغ احمدی" پرستار بیمارستان الزهرا(س) اصفهان که با اجرای زیبای اشعار و دکلمههای آرام بخش به ارتقای روحیه بیماران پرداخت، تقدیر کرد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت با اهدای لوح تقدیر از اقدام "فروغ احمدی" پرستار بیمارستان الزهرا(س) اصفهان که با اجرای زیبای اشعار و دکلمههای آرام بخش به ارتقای روحیه بیماران پرداخت، تقدیر کرد.
به گزارش ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در بخشی از متن تقدیر دکتر مریم حضرتی آمده است: "آنگاه که در ایستگاه پرستاری بیمارستان نوای عشق و امید و زندگی سردادید، بار دیگر بارقه مهربانی پرستاران عزیز از پنجره قلب شما درخشید و نشان داد که امید زنده است.
هزار درود بر شما بانوی مهربانی که بر مقتدای خود زینب کبری(س) تاسی کردید و جز از زیبایی و مهر نسرودید و هزاران درود بر همه زنان و مردانی که در خط مقدم مقابله با کووید19 جهاد میکنند و شاهدان زیبایی و ایثار و خودگذشتگی هستند."
انتهای پیام