خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تیم پیام توس خراسان احیا شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 11 شهریور 1400 - 14:12
گروه استان‌ها- سرمربی باشگاه پیام توس خراسان گفت : به مردم خراسان بابت احیای باشگاه پیام تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم مربی تیم امام رضا (ع) هستم.
تيم،باشگاه،بازيكن،ليگ،پيام،توس،خراسان،بابايي

محمد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهدمقدس، اظهارداشت:تاسیس باشگاه پیام توس خراسان و حضور در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را به مردم مشهد تبریک می‌گویم، باعث افتخار است که مربی تیم امام رضا(ع) هستم.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ای پنج ساله باشگاه را به جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر و آسیا برسانیم که در این مسیر به کمک اصحاب رسانه نیاز داریم.خوشبختانه استارت تیم بزرگسالان از دهم تیرماه زده شده است و در باشگاه پیام به روی تمامی بازیکنان بومی باز است.
سرمربی تیم پیام توس خراسان تصریح کرد: برخی بازیکنان مدنظرمان درگیر لیگ‌های یک و دو بوده‌اند و برخی دیگر هم‌اکنون در پلی‌آف لیگ دسته سوم کشور مشغول بازی هستند.
منتظریم مسابقات پلی‌آف لیگ دسته سوم نیز تمام شود تا با خیال آسوده در پست‌های مدنظر بازیکن بومی جذب کنیم.
بابایی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف باشگاه اگر در پستی نتوانستیم از بازیکن بومیبهره ببریم، به جذب بازیکن غیربومی روی خواهیم آورد که در این زمینه حدود 25 بازیکن از خارج استان با باشگاه در حال تماس برای ملحق شدن به تیم هستند اما باید صبر کنند.
وی اظهارداشت:جلیل ذوالفقاری، محمد عصار، علی پوررمضان، حسین هوشیار، امین غلیچی، نادر رضایی، و سید کاظم حسینی به‌عنوان اعضای کادر فنی، پزشکی و سرپرستی تیم پیام توس خراسان این تیم را در فصل جدید همراهی خواهند کرد.
انتهای پیام/281/ ع