خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عراق با 25 بازیکن به سئول رفت

تسنیم | ورزشی | یکشنبه، 07 شهریور 1400 - 11:12
دومین حریف ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 با 25 بازیکن راهی سئول شد.
ملي،علي،فوتبال،عراق،تيم،علاء،ابراهيم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال عراق بغداد را به مقصد برای برگزاری نخستین بازی‌اش در گروه A انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا برابر تیم ملی کره‌جنوبی ترک کرد.
دیک ادووکات، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق 25 بازیکن شامل فهد طالب، احمد باسل، محمد صالح (دروازه‌بان‌ها)، احمد ابراهیم، علی فائز سعد ناطق، میثم جبار، کرار عامر، علی عدنان، ضرغام اسماعیل، علاء مهاوی و فرانس پطرس (مدافعان)، امجد عطوان، صفاء هادی، سجاد جاسم، بشار رسن، شیرکو کریم، همام طارق، محمد قاسم، جستن میرام، امیر العماری و ابراهیم بایش (هافبک‌ها)، علاء عبدالزهره، مهند علی و ایمن حسین (مهاجمان) برای دیدار برابر کره‌جنوبی انتخاب کرد.
تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و عراق پنجشنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام/