دومی و سومی خواهران شهسواری در لیگ پینگپنگ اعراب
ایسنا
|
ورزشی
|
یکشنبه، 31 مرداد 1400 - 00:54
تیمهای جنوب عراق و قطر در لیگ تنیس روی میز اعراب دوم و سوم شدند.
تیمهای جنوب عراق و قطر در لیگ تنیس روی میز اعراب دوم و سوم شدند.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابتهای لیگ اعراب تیم جنوب عراق که سارا شهسواری را در ترکیب خود دارد، در مرحله فینال مقابل مصر شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد.
تیم قطر نیز که ندا شهسواری را در ترکیب داشت در مرحله نیمه نهایی مقابل مصر شکست خورد و همراه با تیم بحرین که در نیمه نهایی مغلوب جنوب عراق شده بود، مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفت.
لیگ اعراب به میزبانی اردن برگزار شد و ندا و سارا شهسواری هم به عنوان لژیونر در این رقابتها حضور داشتند.
انتهای پیام