خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ملی پوشان دو و میدانی جوانان کشورمان عازم کنیا شدند

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 25 مرداد 1400 - 11:41
ملی‌پوشان تیم ملی جوانان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان تهران را به مقصد نایروبی پایتخت کشور کنیا ترک کردند.
پرتاب،جوانان،ديسك،ميداني،كشورمان،قهرماني،تيم

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی؛ ملی‌پوشان تیم ملی جوانان کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان بامداد امروز تهران را به مقصد نایروبی پایتخت کشور کنیا ترک کردند.
تیم ملی جوانان کشورمان با ترکیب، صادق صمیمی (پرتاب دیسک) محمد رضا رحمانی‌فر (پرتاب دیسک) ارسلان قشقایی (پرتاب وزنه) امیر حسین ماماقانی (پرتاب وزنه) دانیال بی‌باک (۴۰۰متر مانع) امیر مقدمی (۴۰۰متر مانع) بنیامین یوسفی (۲۰۰متر) علی قاسم بابایی (۱۰۰متر) و مهلا محروقی (پرتاب دیسک) در این دوره از رقابت‌های قهرمانی مهان که به میزبانی کشور کنیا برگزار خواهد شد حضور خواهد داشت.
همچنین، علی رضایی، حمیدرضا فردین‌پور، سیاوش سپهوند، داریوش صمیمی، بهنام زارع و جمشید بختیاری تیم کشورمان را بعنوان کادر فنی در این مسابقات همراهی خواهند کرد.
گفتنی است رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان از ۲۶مرداد ماه آغاز خواهد شد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/