افزایش فوت ناشی از سو مصرف مواد مخدر در قزوین
مهر
|
استانها
|
سه شنبه، 27 فروردین 1398 - 09:24
قزوین- مدیرکل پزشکی قانونی استان قزوین گفت: مرگ ناشی از سو مصرف مواد مخدر در استان بیش از ۱۴ درصد افزایش یافته است.
به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد ولیزاده در این باره اظهار کرد: پارسال ۷۲ نفر بر اثر عوارض ناشی از سو مصرف مواد مخدر در استان جان خود را از دست دادند که ۱۴ و ۳ دهم درصد بیشتر از سال قبل از آن است.
به گفته ولیزاده، از این تعداد ۶۵ نفر مرد و ۷ نفر زن بودند که بر اساس آمارهای موجود تعداد مردان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸/۳ درصد و تعداد زنان بیش از ۱۳۳ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تعداد افراد فوت شده ناشی از مصرف مواد مخدر در سال نودو شش را ۶۳ نفر بیان کرد.