سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ادامه تبعات مشت زدن به اسب در المپیک

مشرق | ورزشی | یکشنبه، 24 مرداد 1400 - 11:23
گروه فشار برای تهدیدات اخلاقی (PETA) خواستار حذف سوارکاری از المپیک شد.
المپيك،اسب،توكيو،حذف

به گزارش مشرق، بعد از رسوایی‌های پیش آمده در بازی‌های المپیک توکیو، گروه فشار به تهدیدات اخلاقی (PETA) فشارهایی را به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) وارد کردند تا رشته سوارکاری از بازی‌های المپیک حذف شود.
کتی گیلرمو نایب رئیس PETA در بخش امور اسب، در نامه‌ای سرگشاده به توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نوشت: برخی از ورزش‌ها مانند موج سواری، صخره‌نوردی و ...
مورد استقبال مردم قرار گرفته‌اند اما حالا وقت حذف ورزش‌هایی است که دیگر مورد حمایت عموم نیستند.
این موضوع به دنبال این اتفاق مطرح شد که در جریان بازی‌های المپیک توکیو سرمربی آلمان در مسابقات پنجگانه با مشت به اسب می‌کوبید تا اسب بپرد.
همین اتفاق اخراج مربی آلمانی از المپیک را به دنبال داشت.