سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رفع مشکل تماس با شماره های اضطراری در گوشی های شیائومی به دست شرکت رایانه همراه کیان

ایسنا | بازار | شنبه، 23 مرداد 1400 - 17:53
شرکت رایانه همراه کیان موفق به رفع مشکل تماس با شماره های اضطراری شد.
شركت،همراه،رايانه،كيان،تماس،فروش،مشكل،اضطراري

شرکت رایانه همراه کیان موفق به رفع مشکل تماس با شماره های اضطراری شد.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام می همراه، شرکت رایانه همراه کیان نمایندگی رسمی شیائومی در ایران در هفته گذشته خبری را منتشر کرد مبنی بر حل مشکل تماس اضطراری در گوشی های شیائومی.
نوید پاشاپور مدیر شرکت رایانه همراه کیان با تاکید بر این نکته که ادعای تمامی شرکت های خرید و فروش کننده مبنی بر حل این صحیح نمی باشد می باشد، افزود: طی پیگیری های تیم فنی شرکت رایانه همراه و همچنین هماهنگی مستقیم با تیم R&D Xiaomi ، توانستیم اولین آپدیت موفق را از شیائومی دریافت کنیم و بعد از نصب این آپدیت مشکل تماس اضطراری در گوشی های شیائومی برطرف گردید، همچنین این مشکل با تمامی اپراتورهای تلفن همراه موجود در کشور تست شده و با موفقیت تماس ها حتی با سیم کارت های usim نیز برقرار می گردد.
معرفی شرکت رایانه همراه کیان
شرکت رایانه همراه از سال ۱۳۷۹، فعالیت خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، گجت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات آغاز کرده است.
شرکت رایانه همراه، همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو پنج برند محبوب در ذهن مشتریان باشد و توانسته تنها در مدت پنج سال به این موفقیت بزرگ دست یابد.
رایانه همراه ازهمان ابتدا با دریافت نمایندگی‌ برندهای محبوب از قبیل شرکت سازگار، شرکت HP ، شرکت Asus و شرکت Lenovo توانست به یکی از محبوب‌ترین برندها در سراسر کشور تبدیل شود .
در سال ۲۰۱۴ و به جهت گسترش زمینه فعالیت، توانست خود را به عنوان اولین وارد کننده رسمی محصولات Xiaomi در ایران معرفی کند و از همان ابتدا با کسب Xiaomi Distributer و همچنین دریافت مجوزهای لازم، امکان ارائه گارانتی بلند مدت را برای مشتریان فراهم سازد.
انتهای رپرتاژ آگهی