خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 14 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قدردانی سپاه فجر و بسیج رسانه فارس از خبرنگاران ایسنا

ایسنا | استان‌ها | یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 12:53
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس به مناسبت هفده مرداد، با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران دفتر منطقه فارس، از خبرنگاران ایسنا، قدردانی و تجلیل کردند.
فارس،خبرنگاران،سپاه،رسانه،بسيج،فجر،استان،رئيس،يارمحمدي،قدرداني

ایسنا/فارس معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر و رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس به مناسبت هفده مرداد، با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران دفتر منطقه فارس، از خبرنگاران ایسنا، قدردانی و تجلیل کردند.
ظهر یکشنبه ۱۷ مرداد، سرهنگ جلال یارمحمدی معاون سپاه فجر با همراهی هادی رضایی رئیس، برزگر جانشین و کشاورز روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، با حضور در دفتر ایسنا منطقه فارس، ضمن تبریک این روز، از خبرنگاران و عکاسان خبری ایسنا، قدردانی و تجلیل کردند.
هادی رضایی رئیس بسیج رسانه فارس در این جلسه گفت: هرساله برنامه‌ای به مناسبت این روز ویژه اصحاب رسانه در استان برگزار می‌شد اما با شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری چنین برنامه‌ای وجود نداشت و حضوری خدمات این عزیزان طی سال‌های متوالی به ویژه در یکسال گذشته که در زمینه‌های مختلف مجاهدت کردند، را ارج می‌نهیم.
او ادامه داد: از آنجا که فرماندهی سپاه فجر فارس بر رعایت پروتکل‌ها در مجموعه سپاه بیش را بیش از هر جای دیگری تاکید دارند، لذا برای تقدیر از مقام شامخ خبرنگاران در دفتر این خبرگزاری، حضور پیدا کردیم.
رئیس سازمان بسیج فارس همچنین با بیان اینکه برگزاری مراسم در شرایط فعلی نه به نفع خبرنگاران است و نه به نفع افکار عمومی، تصریح کرد: در وهله اول خود اصحاب رسانه باید جایگاهشان را در جامعه احیاء کنند و منتظر هیچ مسئولی نمانند و در صورت ارتقاء و احیای این جایگاه، مسئولان خود را موظف به پاسخگویی مطالبات خبرنگاران و عکاسان می‌بینند.
جلال یارمحمدی، معاون سپاه فجر استان فارس نیز، با تبریک روز خبرنگار و تسلیت فرارسیدن ایام محرم، جایگاه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی، را بسیار مهم توصیف و بر لزوم گسترش حمایت‌ها از این قشر تاکید کرد.
یارمحمدی، هفدهم مرداد را بهانه‌ای برای قدردانی از تلاش‌های یکساله و مدام فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی دانست.
انتهای پیام