خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روزانه ۱۵ هزار دز واکسن کرونا در استان بوشهر تزریق می‌شود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 17 مرداد 1400 - 12:29
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روزانه ۱۵ هزار دز واکسن کرونا در استان بوشهر تزریق می‌شود.
بوشهر،استان،كرونا،اشاره،واكسيناسيون،كادر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی صبح یکشنبه در مراسم روز خبرنگار در بوشهر اظهار داشت: جامعه ما نیازمند ایجاد امید، همدلی، وحدت و اتحاد بیشتر است و خبرنگاران نقش مهمی در این زمینه دارند.
وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از اخبار رسانه‌ها را خبرهای غم‌بار و ناامیدکننده تشکیل می‌دهد تصریح کرد: خبرنگاران از دل هر رویدادی باید به دنبال ایجاد امید و نشاط باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به موج پنجم کرونا و مخاطرات آن اشاره کرد و افزود: شاهد تلاش شبانه‌روزی کادر درمان و همکاری مردم برای مقابله با کرونا در استان هستیم.
کمبود تجهیزات و کادر درمان
وی با اشاره به کمبود تجهیزات و کادر درمان در استان برای مقابله با کرونا اضافه کرد: واکسیناسیون در استان بوشهر با سرعت خوبی در حال انجام است و از استان‌های برتر در این زمینه هستیم.
ایرانی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال در استان بوشهر خاطرنشان کرد: واکسیناسیون خبرنگاران، زندانیان، مدافعان سلامت و بیماران خاص نیز پیش از این در دستور کار قرار گرفته بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روزانه ۱۵ هزار دز واکسن کرونا در استان بوشهر تزریق می‌شود.